Klantenservice

Deze pagina bevat de meest gestelde vragen rond de bestellingen, betalingen, leveringen en/of het retourneren.

Bestellen

Om een product aan te kopen, dient U het product eerst toe te voegen aan uw winkelmandje. Indien U de gewenste producten aan uw winkelmandje hebt toegevoegd, kan U uw contactgegevens en facturatiegegevens invoeren. Daarna dient U ons de nodige gegevens te bezorgen voor de betaling van de producten. Indien wij alle voorafgaande gegevens hebben ontvangen, zult U een overzichtspagina krijgen. Als U deze aanvaardt, dan is uw aankoop definitief. De koopovereenkomst kan worden gesloten in de taal van de webshop waarin U koopt.

Let op: minderjarigen (onder 18j) mogen niet tot de aankoop overgaan, tenzij ze toestemming hebben van ouders of voogd!

Betalen

Er zijn 2 mogelijke manieren om te betalen

1. via Bancontact of Mistercash bij afhaling van de goederen in het magazijn van Profitegel. Afhaling kan van maandag tot vrijdag van 9h tot 12h en van 13h tot 17h in de Rozenstraat n° 5 te B- 9810 Eke-Nazareth

2. via overschrijving. Wordt meestal gebruikt wanneer de goederen door ons ter plaatste geleverd worden. Let wel op, we dienen eerst de overschrijving te hebben ontvangen alvorens we tot de levering overgaan. Ook niet vergeten voor levering ter plaatse rekenen we ook een transportkost van € 65 aan incl. BTW.

Levering

Er zijn 2 mogelijkheden:

1. goederen worden door de klant opgehaald in het magazijn van Profitegel. Let wel op, goederen worden slechts gedurende de periode van 1 week na bestelling ter beschikking gehouden. Indien de goederen na deze periode nog niet zijn afgehaald, worden deze opnieuw ter beschikking gesteld voor verkoop.

2. goederen kunnen door Profitegel ter plaatse geleverd worden. Hiervoor rekenen wij een transportkost aan van € 65 incl. BTW. Om de levering zo vlot en zo correct mogelijk te laten verlopen, is het noodzakelijk dat er steeds iemand ter plaatse aanwezig is. Voorafgaand de levering wordt er dan ook een afspraak gemaakt om de levering in te plannen.

Retournen

We willen dat U volledig tevreden bent over elke aankoop bij Profitegel (De Ganck NV.) en streven ernaar om U ten allen tijde uitstekende kwaliteit, waar voor uw geld en een prima service aan te bieden. Indien U een product wenst terug te sturen, gelieve dan de retouraanvraag in te dienen op info@profitegel.be met de duidelijke vermelding van de reden van retour en de verwijzing naar het originele aankoopdocument. Zowel de aanvraag als het terugsturen van de producten dient te gebeuren binnen de 14 kalenderdagen na de ontvangst van de producten. De producten dienen zich bij retour te bevinden in de originele verpakkingen en in uitstekende staat voor wederverkoop samen met een kopie van de originele leveringsbon.

Indien U een product wenst te retourneren omdat het beschadigd is, gelieve dan de gegevens te vermelden bij de retouraanvraag samen met een beschrijving van de beschadiging (indien mogelijk een foto) en binnen de 14 kalenderdagen samen met het product in zijn originele verpakking naar ons terug te sturen. Wanneer dit aangewezen is, ruilen we het artikel of betalen we de volledige kostprijs terug. Ruilen kan enkel bij voldoende beschikbaarheid. De klant is verantwoordelijk voor de verzending van de producten.

Shopping cart

No products in the cart.